Fortsätt till huvudinnehåll

One for the Radio

Hej och hå nu har det hänt mycket, och det är inte ens söndag än! eller...jo....men inte egentligen...eller aah

Torsdag
Pallade inte skolan så jag drog hem efter samhällslektionen. Stack till Cafét med Angeloo och grillade med lite folk där. Det var meegamys. Synd att inte Maria eller Philip kunde komma bara..:/ Men Oskar, Alex, Daniel, Sandra, Josefin, Olivia, Frida, Elin, Michelle, Malin, Johanna, David, Tomas, Carl, Emma, Mia, Johan, Michael och Linda var där. Det var ju askul att träffa alla igen, det har ju gått skitlång tid sen vi såg varann sist!! Speciellt Oskar! Sheet vad han har förändrats! Sen fick vi träffa Johannes också. Han var trevlig. :) Vi chillade där ett bra tag, till 11 typ. Sen drog jag och Angeloo hem till mig och lallade runt lite tills vi somnade runt 1.

Fredag
Jag vaknade runt 11 och Angeloo satt i fotöljen och spelade pokemon ;P Vi åt frukost och Angeloo gick och duschade medans jag plockade iordning saker vi skulle ha med oss. Men sen kom mamma ner och sa att dom skulle iväg med Ellie ner till nolvik och vi var tvungna att passa Soki medans dom var borta. Så vi kollade på Scrubs, Angeloo gick ut med hunden, jag rakade benen och manikyrade händerna (det var vad som var meningen iaf, jag hann bara en hand) och sen fick vi åka. Vi åkte bort till Lillebybadet och kollade vad som hände där. Det var inte så mycket röj som vi trodde det skulle vara men men...jag var feg och ville inte bada ;P så jag satte mig med Maria, Mike och Dennis och lyssnade på musik och smakade på, håll i er nu, god öl! Men inte mycket, jag körde ju! Sen var Angeloo o co hungriga så jag, Angeloo, Zandra, Carl, Angelica, Niklas, Nathalie och Sara åkte bort till Lillebygrillen och käkade pizza. Det var mums. Där träffade vi en Oskar med :) Han bjöd med oss till Nolvik där det ryktades om en fest från Alex håll. Vi åkte dit iaf och satte oss på holmen. Först badade dom, jag vågade fortfarande inte..kallt, och sen gick vi bort till gräset och rökte vattenpipa. Det var segt tills Natta och Sara kom på att man kunde ge pojkarna lite att drömma om och byta rök med varandra. Men dom var inte skillade nog så jag och Angeloo fick visa hur man gjorde. Sen drack Oskar och han blev en helvetisk tafsare. Föfan Oskar skärp te daj nu!
Sen blev det kallt så vi åkte hem till Alex. Då kom Markus, Agge, Yassin, Lantis (?), Elin, Cornelia, Cornelia (eller carolin kommerinteihåg), Simon och Tim dit. Det var typ najs...eller nåt. HAHA just det! Angeloos lilla småländska flört från Liseberg trodde typ att dom var tillsammans för att dom hade strulat i sagoslottet och grejjer så han höll på att ringa henne och shit. Så vid Lillebygrillen sa jag, Men ge luren till Carl eller nåt nästa gång han ringer och be Carl säga typ att du är hans tjej och att Pavel (flörten) ska lämna dig ifred. HAHA och det gjorde han XD Först pratade Carl med honom och han sa typ att han skulle lämna hans tjej (Angeloo) ifred. Sen pratade Oskar med honom och han sa att Angeloo inte ville prata med honom så lägg ner. Sen pratade Alex med honom och han sa att Angeloo var inte där för tillfället, hon var iväg och hade sex med mig. HAHAHAXDXD
Iaf....vi rökte vattenpipa och snackade hela kvällen, tills det blev jättekallt. Då gick Angeloo, Oskar och jag in till Alex rum. Angeloo la sig längst in, Oskar la sig bredvid och jag fick inte riktigt plats så jag la mig på dom XD Vi somnade runt 3.

Lördag
Jag vaknade runt 9 av att kudden luktade så in i helvete mycket rök så att jag nästan skulle spy. Sen insåg jag att Oskar inte var där längre. Jag la en hand över kudden och somnade om. Jag vaknade runt 11 igen och gick upp. Då fick jag förklarat för mig att jag hade lagt mig på Oskar så han fick inte plats. Han hade gått och lagt sig på soffan ist. Vi gick upp och åkte hem till Angeloo. Där åt vi frukost och kollade på tv. Sen duschade jag och Angeloo städade lite. Vi fick för oss att fixa iordning nåt. Så vi smsade lite folk och kollade om dom ville spela basket och hänga med ner till Store udd sen. Det var typ ingen som ville spela basket. Jag, Angeloo, Natta och Erik spelade lite med en kass boll. Det gick sådär. Sen hittade vi en cykel och började reparera den. Det skulle gått om inte trampan var så stor...hmm....
Sen kom Frida dit och Oskar kom dit strax efter. Jag åkte iväg för att hämta lite grejjs hemma hos mig och sen hämtade jag Alex. Sen hämtade jag Maria. Sen var jag så jävla trött på att köra moppe så jag bestämde mig för att inte köra mer ikväll. Vi träffade på Philip och Jonte där och dom hängde med till betongbryggan. Där satt Alex, Natta, Frida, Angeloo, Agge och Yassin. Och Oskar. Erik hade åkt hem. Vi satt där och hängde lite och Maria fick för sig att skaka en cider och sticka hål på den och suga ut drickan (HAHA)...jäkla cp unge. Sen stack Agge och Yassin och jag badade för första gången i år...(wooohooo) Sen kom Nicke, Angelica och Cristopher dit. (hette han så?) Vi satt där och skrattade åt vissa människor som var roliga och pratade om allt möjligt. Sen kom Jakob dit också. Det var mys. Honom har man inte sett på ett tag! :)
Sen trillade allt på sidan så att säga och vi hade lite problem med att komma hem. Men Mr. Wonderful(Alexander) fixade skjuts hem av Mr. Fantastic (Agge) Underbart. Nu sitter jag här klockan 02:41 och vill/kan/vågar inte sova. aja det löser sig väl...hoppas fan inte det blir så här på midsommar. då är ju jag åt helvete iaf. Å vad ska jag göra nu då?...hm...

Extra kärlek till
Frida
Jakob
Alex
Agge
Mamma
Pappa
Tack ni är underbara!

Imorn har jag inga planer framför mig. Ska kanske övningsköra med pappa och äta middag med familjen. Eller fan orkar jag köra? jag kommer nog vara ganska bakis imorn kan jag tänka mig. fan

aja...ha en bra söndag<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nu har jag bara mamma kvar. Pappa har somnat in. Kan ni berätta hur man gråter utan tårar? Det kommer inga tårar längre. Men jag har känslan kvar. Pappa skulle i år bli 68 år. Så han blev 67,5 år gammal. Jag saknar honom mycket </3
Hejsan! Nu är min faster Ann här. Hon har varit här i 5 dagar och ska åka hem idag. Vi har varit på backaplan och frölunda torg i helgen. Jag har köpt mycket. Nya skor, ett linne, målarfärg att måla på kläder med, ny nässpray, yoghurt, en ny papperskorg, en ny deo. Det kanske är mer. Snart kommer Thomas ut med sushi. Mmm jag älskar sushi. Med avokado och lax. Det kommer att bli gott. Han har med sig Karin och Ellis. Hon har inte blivit så gammal än så hon kan titta på allt hon är nyfiken på. Som Alvin. Haha när han har varit här är mamma alltid trött. Nu, om jag hinner, ska jag måla. På mitt linne. Det ska vara ett linne med en groda på och så ska det stå MOS. Mitt favoritdjur och mitt smeknamn. Hoppas den blir bra. Imorgon ska jag baka. Cupcakes efter mitt kladdkakerecept. Chokladmuffins med vit chokladglasyr. Vi får se om det blir gott. Kramiz
Hej alla! I veckan ska jag börja passen på Eriksberg. Där jobbar en av mina gamla arbetsterapeuter. Jag ska ha gångpass och handpass där. Men inte på silversmidet. Det har jag fortfarande på Dalheimers. Där håller jag nu på med något hemligt. Hähä nu blev ni nyfikna, va? Jag berättar efter mammas födelsedag. Hähä det är en present till henne. *Gnider händerna mot varann.* Igår gjorde jag soppa och kaka. Det blev gott. Soppan är jordärtskockssoppa. Det är lite vitt vin i. Sen gjorde jag kardemummakaka. Jag hade mycket kardemumma i. Det står 2 tsk kardemumma, men jag höftade. Jag brukar alltid göra det med kryddor. Ska man helt följa receptet så blir det fel. Men igår, när smeten var klar, tog Anders 2 skedar och tyckte att det var onödigt att baka den. Han tyckte att vi skulle ha kvar den som smet, och äta upp den som smet. Tokigt! Idag, om jag hinner, ska jag göra en annan kaka. En kladdkaka med rom i. Eller så ska jag göra en annan soppa. Rostad paprikasoppa. Jag har gjort det en gån