Fortsätt till huvudinnehåll

Today my heart was filled with something else than Love

Hej!

Nu var det extremlängesen jag skrev. Men jag hade liksom lovat mig själv att inte skriva ett nytt inlägg förrän Angeloo hade flyttat. Gawd I miss you allready.

Igår var det en dag som började dåligt men slutade bäst!

Vaknade sent och insåg att klockan var skitmycket. Tog på mig kläder och sminkade mig och cyklade iväg till björlandagården där dom oslagbara skulle träffas en sista gång innan Angeloo flyttade

så vi satte oss i wannabeeparken och dom rökte vattenpipa. Jag kastade äpplen. Sen kastade jag plommon. Eller...några liknande saker iaf. Sen åkte Angeloo. Då gik vi ner och satte oss vid bänkarna och jag orkade inte dom andra så jag sprang upp i skogen och tänkte lite för mig själv. Sen gick jag ner till stenarna och hoppade runt i min nostalgivärld. Sen gungade jag med Oskar och Robert. Sen spelade vi fotboll. Jag fick den i huvudet. Robert sköt. -.-

Sen pallade jag inte dom igen så jag åkte hem.

Sen smsade Oskar mig och sa att det var Magnus Betnér vid lilla bommen på kvällen. Så vi åkte dit. Jag träffade Emelie på vägen. Det var trevligt. Sen träffade jag Oskar och Sebbe och massa annat folk som jag inte vet vilka dom är. Dom fick inga bra platser så dom åkte hem. Men jag och Oskar stannade kvar och det var tur ska ni veta! Iaf så kom Sara och Natta lite senare och missade precis Özz Nujen. Han var roligXD "Please sir can you smile so i can see you?" hahahahXD
Sen var det massa random och sen var Johan Reborg. haha han var rolig med:p Sen var Niklas Andersson! Fan va skön snubbe!! Han var asbra för han skämtade om något nära. Han var göteborgare själv och han skämtade om sånna saker som man kände igen, som göteborgsvädret och Säve flygplatsXD "Det är ingen flygplats, det är en 4h-gård på en åker!" hahahahXD

Sen var det kärlek på hög nivå. MAGNUS BETNÉR!!! och då hade vi kommit upp på en betongplatta så vi såg huur bra som helst! Magnus var sjukt bra som vanligt. Kärlek är du!!

Sen hände det ofattbara. Nån random snubbe kommer in och börjar prata om sin buksvåger...wtf? sen sa han, den här killen är en nykomling i branschen....WTF? Sen sa han, den här killen kommer från Romelanda, Göteborg. Jag : DET ÄR BJÖRN!! BJÖRN ÄR HÄÄÄÄÄÄR!!!
När han kom in på scenen kändes det som livet inte hade några problem. Publiken skrek ut sin lycka och jag med dom. Det var bokstavligt talat underbart. Han var underbart rolig, underbart söt och underbart underbar.

Efteråt gick vi runt tältet och Oskar kikade in över staketet. Han hoppade ner och nickade, han är där inne. Mitt hjärta hoppade över ett slag och jag kikade över staketet. Och där var han. Jag hoppade ner och sprang efter Sara och Natta. Vi sprang tillbaka och Dom ställde sig och kikade över staketet. Jag fick sitta på Oskars axlar. Då fick Han syn på oss. Vi vinkade som fån och han vinkade leende tillbaka. Mitt hjärta stannade. Sara fick hjälpa ner mig från Oskars axlar och jag gick på moln hela vägen hem. Det var perfekt. Det kunde klart blivit bättre. Han kunde ha kommit fram och pratat med oss. Men det var ändå perfekt.

Björn Gustafsson Du är Kärlek!

Kommentarer

Anonym sa…
Bjöörn och Betner var så jävla BÄST!! :D::D gaaah happy happy!! fan va glad jag blev när Björn kom!!!!! :D:D jag tror de hördes ganska väl!!!!! ^-^ xD Och när han vinka OMG!!!!!!!! iiiih ^-^

Populära inlägg i den här bloggen

Nu har jag bara mamma kvar. Pappa har somnat in. Kan ni berätta hur man gråter utan tårar? Det kommer inga tårar längre. Men jag har känslan kvar. Pappa skulle i år bli 68 år. Så han blev 67,5 år gammal. Jag saknar honom mycket </3
Hejsan! Nu är min faster Ann här. Hon har varit här i 5 dagar och ska åka hem idag. Vi har varit på backaplan och frölunda torg i helgen. Jag har köpt mycket. Nya skor, ett linne, målarfärg att måla på kläder med, ny nässpray, yoghurt, en ny papperskorg, en ny deo. Det kanske är mer. Snart kommer Thomas ut med sushi. Mmm jag älskar sushi. Med avokado och lax. Det kommer att bli gott. Han har med sig Karin och Ellis. Hon har inte blivit så gammal än så hon kan titta på allt hon är nyfiken på. Som Alvin. Haha när han har varit här är mamma alltid trött. Nu, om jag hinner, ska jag måla. På mitt linne. Det ska vara ett linne med en groda på och så ska det stå MOS. Mitt favoritdjur och mitt smeknamn. Hoppas den blir bra. Imorgon ska jag baka. Cupcakes efter mitt kladdkakerecept. Chokladmuffins med vit chokladglasyr. Vi får se om det blir gott. Kramiz
Hej alla! I veckan ska jag börja passen på Eriksberg. Där jobbar en av mina gamla arbetsterapeuter. Jag ska ha gångpass och handpass där. Men inte på silversmidet. Det har jag fortfarande på Dalheimers. Där håller jag nu på med något hemligt. Hähä nu blev ni nyfikna, va? Jag berättar efter mammas födelsedag. Hähä det är en present till henne. *Gnider händerna mot varann.* Igår gjorde jag soppa och kaka. Det blev gott. Soppan är jordärtskockssoppa. Det är lite vitt vin i. Sen gjorde jag kardemummakaka. Jag hade mycket kardemumma i. Det står 2 tsk kardemumma, men jag höftade. Jag brukar alltid göra det med kryddor. Ska man helt följa receptet så blir det fel. Men igår, när smeten var klar, tog Anders 2 skedar och tyckte att det var onödigt att baka den. Han tyckte att vi skulle ha kvar den som smet, och äta upp den som smet. Tokigt! Idag, om jag hinner, ska jag göra en annan kaka. En kladdkaka med rom i. Eller så ska jag göra en annan soppa. Rostad paprikasoppa. Jag har gjort det en gån