Fortsätt till huvudinnehåll

Fyfan

idag åkte jag och Angeloo iväg till Lilleby igen :) det är ett trevligt område. På vägen träffade vi Ida med hund och pratade en liten stund med henne. Sen träffade vi Frida och pratade en stund med henne. Sen våldgästade vi Philip igen. Och till vår stora förvåning hade han sina cykelkläder (HAHA) på sig.(Internt skämt f'låt) Vi drog iväg och drev omkring lite tills vi hittade Jontes hus. Han ville inte följa med ut och cykla men vi tvingade honom. Det var roligt:) Han hade dessvärre inga kakor....så vi cyklade till Willys. På vägen cepade Philips cykel och jag och Angeloo hittade en megastor rutchkana. Sen hittade vi Willys. Det var stängt. Så vi cyklade till Torslanda Torg. Det var inte stängt! :D vi köpte kakor^^Det var njams. Sen cyklade vi hem till Philip. Kakorna råkade ut för en olycka. Några dog. Stor tragedi. De var ju så unga. *gråt*

Iaf så satte vi oss på Philips altan och drack mjölk och åt kakor (Wiiiii) Det är så man ska spendera en tisdagskväll på bästa sätt ^^
Sen blev klockan halv 11 och eftersom jag och Angeloo har föräldrar som är cp så var vi tvungna att åka hem. Vi åkte hem. På vägen pratade vi om allt möjligt. Fyfan vilken tur att jag har dig Angeloo! Jag älskar dig så jävla mycket, du är den bästa vän man kan ha! <3

Jag blir så jävla arg på människor som förstör andra människors hopp och tro. Om jag mår bra av att hoppas och tro på en sak, varför måste man förstöra det då? "Nej jag är bara realistisk och vill att du ska veta hur det egentligen är!" Klart som fan att jag vet hur det egentligen är men måste du trycka upp det i ansiktet på mig för det? Om jag mår bättre av att hoppas istället för att gå varje dag och vara ledsen för att jag måste tänka realistiskt...vad tror du jag väljer? Och seriöst jävla idioter som inte låter människor leva efter sin religion! Om jag mår bättre av att tänka att mina vänner, släktingar och bekanta som jag har förlorat finns någonstans och vakar över mig och att jag kommer träffa dem någon gång måste man förstöra det då? Vad är det för mening med att förstöra livsgnistan hos någon? Man kanske lever på tanken att Jag är inte ensam, det finns alltid någon med mig. Och om någon då säger att, nej det finns inga bevis att Gud finns, vet dom verkligen vad dom kan orsaka då? Fyfan tänk lite innan ni slänger ur er saker! Ni sårar så jävla många på ett sätt som är svårt att reparera när ni säger sådana saker! Att förstöra en människas hopp, det är fan ett av det värsta som finns!

http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/2008/may/happy-mors-dag-tavling.html#comment

här är en tävling. Passar jävligt illa in i inlägget men jag vill ha dom hörlurarna så hej hopp

Kommentarer

Anonym sa…
jag älskar dig med mos <3 aldrig att vi ska sluta vara kompisar :D <3

Populära inlägg i den här bloggen

Nu har jag bara mamma kvar. Pappa har somnat in. Kan ni berätta hur man gråter utan tårar? Det kommer inga tårar längre. Men jag har känslan kvar. Pappa skulle i år bli 68 år. Så han blev 67,5 år gammal. Jag saknar honom mycket </3
Hejsan! Nu är min faster Ann här. Hon har varit här i 5 dagar och ska åka hem idag. Vi har varit på backaplan och frölunda torg i helgen. Jag har köpt mycket. Nya skor, ett linne, målarfärg att måla på kläder med, ny nässpray, yoghurt, en ny papperskorg, en ny deo. Det kanske är mer. Snart kommer Thomas ut med sushi. Mmm jag älskar sushi. Med avokado och lax. Det kommer att bli gott. Han har med sig Karin och Ellis. Hon har inte blivit så gammal än så hon kan titta på allt hon är nyfiken på. Som Alvin. Haha när han har varit här är mamma alltid trött. Nu, om jag hinner, ska jag måla. På mitt linne. Det ska vara ett linne med en groda på och så ska det stå MOS. Mitt favoritdjur och mitt smeknamn. Hoppas den blir bra. Imorgon ska jag baka. Cupcakes efter mitt kladdkakerecept. Chokladmuffins med vit chokladglasyr. Vi får se om det blir gott. Kramiz
Hej alla! I veckan ska jag börja passen på Eriksberg. Där jobbar en av mina gamla arbetsterapeuter. Jag ska ha gångpass och handpass där. Men inte på silversmidet. Det har jag fortfarande på Dalheimers. Där håller jag nu på med något hemligt. Hähä nu blev ni nyfikna, va? Jag berättar efter mammas födelsedag. Hähä det är en present till henne. *Gnider händerna mot varann.* Igår gjorde jag soppa och kaka. Det blev gott. Soppan är jordärtskockssoppa. Det är lite vitt vin i. Sen gjorde jag kardemummakaka. Jag hade mycket kardemumma i. Det står 2 tsk kardemumma, men jag höftade. Jag brukar alltid göra det med kryddor. Ska man helt följa receptet så blir det fel. Men igår, när smeten var klar, tog Anders 2 skedar och tyckte att det var onödigt att baka den. Han tyckte att vi skulle ha kvar den som smet, och äta upp den som smet. Tokigt! Idag, om jag hinner, ska jag göra en annan kaka. En kladdkaka med rom i. Eller så ska jag göra en annan soppa. Rostad paprikasoppa. Jag har gjort det en gån