Fortsätt till huvudinnehåll

Nakenbilder på Bosse på norra strå

Jag förstår inte.

Jag har haft ruskigt ont i ryggen i två dagar nu. Igår hade jag så ont att jag var på väg att svimma ett par gånger. Konstigt nog blev det bättre när Adde kom hit. Du har bra inverkan på mig, du får komma hit oftare :)<3
Men idag hade jag ont igen. Inte fullt så ont som igår men det kändes ju fortfarande. Det får mig liksom att vilja sluta i dansen. Jag kan börja i en annan sport eller kanske en annan dans som inte är på lika hög nivå som jag dansar i nu. För min egen del så spelar det ingen större roll för jag tycker inte att det är värt att gå två timmar extra i veckan om jag får ont av det. Dessutom ska jag läsa matte C på onsdagar i långedrag, förmodligen 2-3 timmar. Då får jag ingen ledig dag i veckan och då är det jävligt skönt att ha två andra dagar där jag bara gå två timmar också.

Men frågan är vilken sport jag ska börja i då. Dans är ju roligt och det är väldigt bra träning men frågan är om jag kan gå från den nivån jag dansar i nu till nybörjardans igen... Annars kan jag ju börja i badminton igen, det är asroligt, men jag tyckte inte det var så roligt när jag gick i det. Om jag däremot har en badmintonpartner som vill spela typ en eller två timmar i veckan så funkar ju det med, någon som är på? Studenter har rabatt på fjäderborgen ;)

Mamma sa att jag skulle ge mina övningar en vecka till och sen skulle vi ringa till sjukgymnasten. Mamma var orolig att jag skulle behöva röntga ryggen och kolla att allt sitter rätt. Men det borde det göra, jag menar jag har inte gjort något som skulle kunna ändra på hur det sitter i ryggen och jag har inte haft problem förut. Det är ju på grund av cheerleadingen som jag har ont, det måste det vara eftersom jag inte hade ont innan och det var dagen efter den första träningen som jag höll på att svimma vid mitt skåp i skolan pga min rygg.

AAAH FUCK JAG AVLIDER

Nu ska jag fortsätta på min rapport.

Ha en bra Torsdag<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nu har jag bara mamma kvar. Pappa har somnat in. Kan ni berätta hur man gråter utan tårar? Det kommer inga tårar längre. Men jag har känslan kvar. Pappa skulle i år bli 68 år. Så han blev 67,5 år gammal. Jag saknar honom mycket </3
Hejsan! Nu är min faster Ann här. Hon har varit här i 5 dagar och ska åka hem idag. Vi har varit på backaplan och frölunda torg i helgen. Jag har köpt mycket. Nya skor, ett linne, målarfärg att måla på kläder med, ny nässpray, yoghurt, en ny papperskorg, en ny deo. Det kanske är mer. Snart kommer Thomas ut med sushi. Mmm jag älskar sushi. Med avokado och lax. Det kommer att bli gott. Han har med sig Karin och Ellis. Hon har inte blivit så gammal än så hon kan titta på allt hon är nyfiken på. Som Alvin. Haha när han har varit här är mamma alltid trött. Nu, om jag hinner, ska jag måla. På mitt linne. Det ska vara ett linne med en groda på och så ska det stå MOS. Mitt favoritdjur och mitt smeknamn. Hoppas den blir bra. Imorgon ska jag baka. Cupcakes efter mitt kladdkakerecept. Chokladmuffins med vit chokladglasyr. Vi får se om det blir gott. Kramiz
Hej alla! I veckan ska jag börja passen på Eriksberg. Där jobbar en av mina gamla arbetsterapeuter. Jag ska ha gångpass och handpass där. Men inte på silversmidet. Det har jag fortfarande på Dalheimers. Där håller jag nu på med något hemligt. Hähä nu blev ni nyfikna, va? Jag berättar efter mammas födelsedag. Hähä det är en present till henne. *Gnider händerna mot varann.* Igår gjorde jag soppa och kaka. Det blev gott. Soppan är jordärtskockssoppa. Det är lite vitt vin i. Sen gjorde jag kardemummakaka. Jag hade mycket kardemumma i. Det står 2 tsk kardemumma, men jag höftade. Jag brukar alltid göra det med kryddor. Ska man helt följa receptet så blir det fel. Men igår, när smeten var klar, tog Anders 2 skedar och tyckte att det var onödigt att baka den. Han tyckte att vi skulle ha kvar den som smet, och äta upp den som smet. Tokigt! Idag, om jag hinner, ska jag göra en annan kaka. En kladdkaka med rom i. Eller så ska jag göra en annan soppa. Rostad paprikasoppa. Jag har gjort det en gån