Fortsätt till huvudinnehåll

Today I came back to bad parts and very good parts :D

Känn ingen sorg för mig längre Göteborg, Jag är tillbaka :D

En natt i Frillesås..det gjorde mycket ska jag säga er.

Jag har ju då varit på konfirmationsläger. Jag är ledare. Allt var frid och fröjd tills vi skulle titta på film på kvällen. Vi tittade på en cpseg film om Jesus. Inget ont om Jesus liv, men filmen var 2 och en halv timme lång. PALLA! Så efter typ en halvtimme gick jag in på ett annat rum och pratade med Alex som låg och typ sov. Så jag la mig bredvid och somnade med. 5 min senare kom Michelle in och la sig på oss. Vi somnade alla tre. Sen kom konfirmanderna och väckte oss >.< det var lite lojt av oss men jaja. Sen var jag och Michelle nattvakter. Alex var också nattvakt men hos killarna. Vi var vakna till klockan 4 pga spring i rummen, högljutt prat, alkoholförbrukning och nötallergi. På morgonen, klockan 8 -.-, väcktes vi av en snäll Linda som sa att vi skulle gå och äta och så kunde vi gå och lägga oss sen igen. Jag och Alex gick och la oss på hans rum och somnade. Sen kom Michelle och la sig på oss och somnade. Vi sov i en timme typ...
Sen åkte vi typ hem. Det låter givande va? :D

När jag kom hem så hämtade mamma mig och berättade först av allt att min moppe hade blivit stulen. Jag orkar inte skriva alla detaljer så ni får nöja er med att den blev stulen. Efter att ha pratat med en skejtande Sebastian och, hör och häpna Girls, en joggande Sara, körde min pappa hem mig till David, som Sebastian så vänligt bjöd hem mig till. Där hittade jag en David som lagade mat, en Tullock som låg i en soffa, en Sebastian som låg i en soffa och en Simon som sökte på nätet. Jag var social. Sen tittade vi på lite transformers armada videos och lite He-Man videos. Vi var extrem nördar. Jag vet. Sen kom IB och Adde. Vi tittade på lite mer videos. Sen kom Sara. Vi tittade på Wall-E. JAG VET ATT DEN MOBBADE ROBOTEN MED TVÅNGSSYNDROM HETTE EMO!!!!

Sen helt plötsligt ringde pappa och sa att dom hade hittat moppen! Den stod vid björlandagården och dom hade vandaliserat den lite. Det går ju att reparera och allt går på försäkringen...så ja:P

Sen gick vi ut och gick till Maxi. Där hämtade min pappa mig.
Det var ett bra avslut på en trevlig helg
Tack allihop!<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nu har jag bara mamma kvar. Pappa har somnat in. Kan ni berätta hur man gråter utan tårar? Det kommer inga tårar längre. Men jag har känslan kvar. Pappa skulle i år bli 68 år. Så han blev 67,5 år gammal. Jag saknar honom mycket </3
Hejsan! Nu är min faster Ann här. Hon har varit här i 5 dagar och ska åka hem idag. Vi har varit på backaplan och frölunda torg i helgen. Jag har köpt mycket. Nya skor, ett linne, målarfärg att måla på kläder med, ny nässpray, yoghurt, en ny papperskorg, en ny deo. Det kanske är mer. Snart kommer Thomas ut med sushi. Mmm jag älskar sushi. Med avokado och lax. Det kommer att bli gott. Han har med sig Karin och Ellis. Hon har inte blivit så gammal än så hon kan titta på allt hon är nyfiken på. Som Alvin. Haha när han har varit här är mamma alltid trött. Nu, om jag hinner, ska jag måla. På mitt linne. Det ska vara ett linne med en groda på och så ska det stå MOS. Mitt favoritdjur och mitt smeknamn. Hoppas den blir bra. Imorgon ska jag baka. Cupcakes efter mitt kladdkakerecept. Chokladmuffins med vit chokladglasyr. Vi får se om det blir gott. Kramiz
Hej alla! I veckan ska jag börja passen på Eriksberg. Där jobbar en av mina gamla arbetsterapeuter. Jag ska ha gångpass och handpass där. Men inte på silversmidet. Det har jag fortfarande på Dalheimers. Där håller jag nu på med något hemligt. Hähä nu blev ni nyfikna, va? Jag berättar efter mammas födelsedag. Hähä det är en present till henne. *Gnider händerna mot varann.* Igår gjorde jag soppa och kaka. Det blev gott. Soppan är jordärtskockssoppa. Det är lite vitt vin i. Sen gjorde jag kardemummakaka. Jag hade mycket kardemumma i. Det står 2 tsk kardemumma, men jag höftade. Jag brukar alltid göra det med kryddor. Ska man helt följa receptet så blir det fel. Men igår, när smeten var klar, tog Anders 2 skedar och tyckte att det var onödigt att baka den. Han tyckte att vi skulle ha kvar den som smet, och äta upp den som smet. Tokigt! Idag, om jag hinner, ska jag göra en annan kaka. En kladdkaka med rom i. Eller så ska jag göra en annan soppa. Rostad paprikasoppa. Jag har gjort det en gån